Now Reading
SplashMania Waterpark Rai Ulang Tahun Pertama Dengan 1st Birthday Bash!

SplashMania Waterpark Rai Ulang Tahun Pertama Dengan 1st Birthday Bash!

Pengunjung juga boleh bertemu maskot GL Play comel Omba’ King, Swaggy B, Zoomi, dan Max dengan menyertai Candies Maniacs Parade untuk pertunjukan yang menakjubkan diikuti dengan sesi meet and greet!

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


SplashMania Waterpark yang dinobatkan sebagai taman air terbaik pada tahun 2023 oleh Persatuan Taman Tema & Tarikan Keluarga Malaysia (MATFA), menyambut ulang tahun pertamanya dengan penuh gaya dengan memberi ganjaran kepada pelanggan melalui sambutan sepanjang bulan.

Bermula 1 hingga 30 Julai, taman air ini akan dipenuhi dengan hiasan hari jadi, pertunjukan perarakan khas, dan pesta kolam sunset candies setiap hari!

SplashMania Tawar Promosi ‘Sun, Slides, and Savings’ dengan diskaun 50% untuk tiket Dewasa dan Kanak-kanak dari 1 hingga 30 Julai!

Sumber: Gamuda Land

Ini adalah masa paling sesuai untuk anda membawa kawan baik atau ahli keluarga berseronok bersama. Akan ada kek gergasi dan pemasangan hadiah hari jadi yang besar di SplashMania buat kali pertama.

Pengunjung boleh membawa pulang video digital 360° percuma sebagai kenangan yang tidak dapat dilupakan kerana di SplashMania- semuanya adalah tentang mencipta kenangan yang menyeronokkan dan menggembirakan!

Bukan itu sahaja, di SplashMania juga akan ada ‘Beach Beats’ untuk pengunjung menikmati muzik terhangat setiap hari dengan DJ Sunset Beach Party di kolam ombak Omba’King Cove pada jam 4 petang.

Pengunjung juga boleh bertemu maskot GL Play comel Omba’ King, Swaggy B, Zoomi, dan Max dengan menyertai Candies Maniacs Parade untuk pertunjukan yang menakjubkan diikuti dengan sesi meet and greet!

“Kami gembira untuk berkongsi bahawa SplashMania Waterpark telah menarik sejumlah 800,000 pengunjung pada tahun lalu dan kejayaannya dalam menyumbang kepada pelancongan dan pembangunan ekonomi Selangor telah membuat kami bangga.

“Kami sentiasa berterima kasih atas sokongan pengunjung tempatan dan antarabangsa, dan kami merancang untuk terus memberikan lebih banyak acara yang menarik pada masa akan datang,” jelas Liong Ve Lyn, Pengurus Besar Kanan Gamuda Land (Leisure & Hospitality).

Sumber: Gamuda Land

Seperti yang diumumkan oleh Menteri Besar Selangor Datuk Seri Amirudin Shari semasa pelancaran pada tahun lalu, SplashMania telah ‘mengangkat’ wilayah Selatan Selangor dan memainkan peranan penting dalam usaha negeri membangunkan Pembangunan Serantau Bersepadu Selatan Selangor (IDRISS) sebagai sebahagian daripada Rancangan Selangor Pertama (RS-1).

Dalam masa setahun, taman air ini telah meraih tiga emas di Golden Horse Awards 2023 yang dianjurkan oleh MATFA, termasuk Taman Air Terbaik, Tarikan Taman Air Baru Terbaik dan Taman Tema Terbaik (Inisiatif Alam Sekitar & Kelestarian).


Gamuda Land Bawa Pengalaman Terbaik Sambil Memikirkan Kelestarian

Dilengkapi dengan 24 gelongsor air berwarna-warni dan 15 tarikan yang memenuhi keperluan keluarga dan pencari keseronokan, taman air ini telah menarik pelancong dari negara seperti Singapura, Vietnam, dan Australia.

Sumber: Gamuda Land

Ia bukan sahaja terkenal dengan permainan airnya tetapi juga berfungsi sebagai pemangkin untuk acara bertema seperti Festival DripDrop dan ruang untuk pembinaan pasukan bagi syarikat dan organisasi pelbagai korporat.

Di sebelahnya ialah Sumaumeira Drop di mana pengunjung akan terjun dari pintu perangkap pelancaran ke dalam gelongsor badan berkelajuan tinggi yang melengkung. Terakhir dalam senarai popular ialah Aqua Swirl, keajaiban kejuruteraan akuatik, dan gelongsor terpanjang di SplashMania.

Jika hari lahir anda jatuh di luar bulan Julai, anda masih boleh memperingati pencapaian SplashMania dengan barangan edisi terhad.

Dengan lokasinya yang strategik terletak 30 minit dari Pusat Bandar Kuala Lumpur dan 15 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Taman Air ini pasti telah menjadi destinasi paling dicari di Lembah Klang.

Apa yang anda tunggu lagi? Jumpa anda di Pesta Hari Jadi SplashMania!

Untuk maklumat lanjut dan tempahan tiket, layari GL Play website.


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitterThreads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd